Přidejte se k nám
Společnost OR-CZ přijme do hlavního pracovního poměru pracovníka/ci na pozici Obchodní manažer/ka ERP.
Pracoviště v Moravské Třebové, Brně nebo Hradci Králové.
Jaké dovednosti jsi musel získat?
„V OR-CZ jsem od března 2023. Dříve jsem na to nebyl zvyklý, ale díky OR-CZ jsem se naučil nebát se zvednout telefon a komunikovat se zákazníky. Nedílnou součástí mojí práce je servis našich DICOM prohlížečů - např. WebVision a MARIE Portal, se kterými jsem se musel v co nejkratší době seznámit a naučit se je používat. A to mě na tom baví, neustále se učím spoustu nových a zajímavých věcí, které mě posouvají dál a rozšiřují mé obzory v oblasti informačních technologií a medicíny.”
Lukáš, Konzultant MS
Co bude tvým úkolem:
- vyhledávat kontakty vhodné pro prodej produktů a služeb,
- komunikovat a budovat obchodní vztahy se zákazníky a partnery,
- mít na starosti stávající portfolio zákazníků, identifikovat obchodní příležitosti a zajistit plnění potřeb,
- prezentovat novinky na konferencích a odborných seminářích,
- aktivně spolupracovat s dalšími specialisty firmy,
- samostatně pracovat se CRM systémem a udržovat aktuální databáze,
- dobře se orientovat v nových metodách prodeje, sledovat aktuální trendy a změny na trhu.
Co bys měl umět:
- dobře se orientovat v IT prostředí,
- zkušenosti na obchodní pozici nebo talent pro obchod,
- komunikovat a prezentovat na vysoké úrovni,
- být ochotný pracovat v dynamicky se měnícím prostředí,
- být týmovým hráčem a aktivním řidičem.
Co od nás získáš:
Nabízíme zajímavou práci ve skvělém profi týmu, možnosti dalšího rozvoje a sebevzdělávání, profesní růst, odpovídající ohodnocení za dobrou práci a firemní benefity (stravenky, dovolená navíc, pružná pracovní doba, firemní akce, teambuildingy, home-office, atd.).
Spolu s životopisem prosím zašlete vyplněný souhlas se zpracováním OÚ.